wtorek, 26 lutego 2019

35 tydzień ciąży ! i co ?

Tak, już dobiłam do 35 tygodnia ciąży, i co teraz ?
Od tygodnia mam już spakowaną walizkę do szpitala, dlaczego już ? ponieważ jak moja druga córka pójdzie w ślady pierwszej to już za tydzień będzie na świecie... czy tak będzie? tego nikt nie wie :) Jestem jak wieeeelka cykająca bomba (dosłownie wielka!)

Mam straszny natłok myśli,
Czy to już koniec?
Czy jednak jeszcze będę w dwupaku jeszcze kilka tygodni?
Czego mam się spodziewać? (tak choć, to moja druga ciąża ta myśl zawsze jest, ponieważ każda ciąża jest inna i o tym przekonałam się na własnej skórze, ale to w następnym poście)

Jakoś mam wrażenie, że bardziej panikuję w drugiej ciąży niż w tej pierwszej :) U mnie zawsze było na odwrót wszystko :)

ale.... czekamy na nowego członka rodziny :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz